Hjertemotion

Hjerteforeningen i Mariagerfjord tilbyder nu 8 ugentlige Hjertemotionshold, for dig som gerne vil have et fysisk aktivt tilbud med særligt tilrettelagt hjertetræning af uddannede fysioterapeuter/træningsterapeuter.

mere aktiv i hverdagen og arbejder med forskellige motionstemaer, så er Hjertemotion et rigtig godt tilbud til dig. Der er tale om varieret kredsløbstræning for alle, der har en kronisk sygdom, eller som er i risikogruppe. Træningen tilrettelægges, så alle kan være med, også selvom du ikke er vant til at bevæge dig.

Vi glæder os til at se dig som deltager. Tag bare din ledsager eller en træningsven med.

Alle hjerteforeningens kursustilbud udbydes i samarbejde med LOF Mariagerfjord-Rebild, derfor tilmelding til  http://mariagerfjord.lof.dk eller på tlf. 24 47 99 69 eller mail – mariagerfjord@lof.dk

Hurtig tilmelding, da der er begrænset antal pladser.

Der er stor søgning til disse hjertemotionsaktiviteterne, så er der ikke plads på det hold du søger, så tilmeld dig alligevel, og du kommer på en venteliste. Der er løbende optag på hold med ledige pladser. Du kan også bestille en gratis prøvegang.

Praktiske oplysninger

Hold 5. tirsdage Fysioterapi, Jernbanegade 4, Hobro